14/7 eerste dag in Kos

14 juli 2017 - Kos, Griekenland

Gisteren is het er niet van gekomen om een blogje te typen, we waren erg moe!..
De eerste dag is altijd een regeldag, boodschappen doen, koffer uitpakken, boodschappen op de goede plek zetten en als je alles geregeld hebt kan je eindelijk op het strand liggen !
Het is hier erg relaxed liggen. Dan en ik hebben al een vast tentje gevonden genaamd "Jacksons". Hier zijn de bedjes namelijk gratis..... haha
Na een heerlijke middag in de zon gelegen te hebben, hadden we besloten om rond 17:00 naar ons appartement te gaan, om daar heerlijk een koud biertje te nemen en daar te genieten van de laatste zonnestralen. Niets is wat het lijkt, want Danny heeft te horen gekregen dat zijn lieve hond Finn ingeslapen moest worden....., maar hij heeft wel vijf jaar een super leven gehad! (14/7/2017)
Na vreselijk nieuws, zijn we toch nog naar het haventje gegaan om daar heerlijk te eten. Dan had een heerlijke verse zalm en ik een zwaardvisje. Daarna zijn we door het haventjes gelopen en wat een boten liggen hier, je kijkt je ogen uit!
Na nog een drankje te hebben genomen zijn we lekker terug gegaan naar het appartement

Kusjes uit Griekenland