19/7 de aller laatste dag van onze eerste vakantie samen

19 juli 2017 - Kos, Griekenland

Onze wekker ging om 9.00 precies. Ik ging even naar beneden om te vragen hoelaat we uit ons appartement moesten en Danny maakte ons ontbijt. Eenmaal onze koffer te hebben ingepakt, zijn we rond 11.00 naar het strand gelopen en zijn we gaan genieten van de laatste zonnestralen in Griekenland. Als ik terug kijk op onze vakantie hebben we veel gelachen en vooral van elkaar genoten! Rond een uurtje of 17.00 zijn we naar het appartement gegaan, waar we in de meest vieze douches hebben staan douchen, althans snel afgespoeld. De rilling liepen over mijn rug, wat vies zeg.... We hebben de strandhanddoeken laten opdrogen in de zon en wij genoten nog van een Mythos biertje. Om 19.00 werden we opgehaald bij ons hotel en reden we naar het vliegveld, waar we helaas maar liefst ander halfuur in de rij hebben staan wachten om in te checken. Bij de balie aangekomen moesten we ook nog eens voor onze bagage betalen omdat we 0,4 te zwaar waren, mevrouw zei "volgens mij kunnen jullie niet de bagage inchecken".. Waarop Danny en ik elkaar aankeken of ze gek was. Uiteindelijk is de vliegreis super gelopen, inclusief de bagage mee naar huis. Ik zit alweer in de auto onderweg naar Spanje. Onze eerste stop: Noord-Frankrijk, Nancy

Liefs