Key largo en selfmade rum....

24 maart 2017 - Key Largo, Florida, Verenigde Staten

vrijdag 24/3,

Rustig onbijtje in het hotel en tot 13.00 uur bij het zwembad liggen. We hebben besloten om op t heetst van de dag te gaan rijden want tussen de middag die zon op je scalp is vragen om problemen. Dus zogezegd om 1/1.30 in de auto en nee geen airco aan want daar krijgen we droge mondjes van dus heerlijk de ramen open. Het ging snel, in 2,5 uur waren we in Key Largo,het laatste eiland van de Keys. We hebben nog even kunnen zwaaien naar de plekken waar we eerder op Islamorada zijn geweest.

Het was een beetje regen, zon en wolkje maat toen het weer verder open trok zijn we bij het water gaan zitten met een corona en yahtzee met op de achtergrond een baanzwemmende leguaan in de golf van Mexico. We zitten in een rv (van die mega campers htmbussen) en een paar kamers die je kunt huren. Langzaamaan komen de bewoners aandruppelen en toen hebben we een leuke avond gehad. Echt geweldig die mensen. Kate kan in Chicago studeren en ga zo maar door. Plassen in zo'n grote rv, echt niet normaal wat daar allemaal in staat, over Amerika gesproken en over Holland en ja..... toen kwam de selfmade rum op tafel.... o my goodness....

Jullie begrijpen dus waarom ik het verhaaltje nu pas typ en niet gisteravond....