Key West

23 maart 2017 - Key West, Florida, Verenigde Staten

donderdag 23/3,

Voor 9.30 in ochtend klaar met de boel in de auto knallen, geloof me daar word je heel handig in. Wij de tuin in om gedag te zeggen tegen Cindy. Maar er waren op dat moment mensen de manatees aan het voeren en voor ik het wist had een baardachtige oudere dikbuikende American (deze types zijn zo leuk) de gieter in mijn handen gedrukt. Ik dus gieteren in de bekken van de zeekoeien hahaha wat een tanden die beesten joh. Lekker op t rugje draaien want ze zijn dus gek op gewoon schoon kraan water. Kate heeft t gefilmd zien jullie dus later een keer.

Hup in de auto naar t zuidelijkste puntje van Amerika. Wel zo'n 2,5 uur over gereden, ook ff langs de Starbucks natuurlijk en ff tanken. Dat is ook een gekke aangelegenheid, je loopt naar binnen en zegt "ik wil tanken voor 20 dollar (17/18 euri en volle tank bijna) en pompje 5 (bijv)" dan ga je tanken en rijd je gewoon weg.. hupsakee... fraude is dan om t hoekje natuurlijk. Uiteraard niet gedaan hoor.

Key West is toch wel een beetje the best, tenminste als je ff behoorlijk uit wilt gaan. Bars, dragqueens, dronken types, live muziek overdag op vele plekken en noem maar op. Je kunt dus helemaal uit de gier. Gezellige shoppingstraat en oud historisch centrum. Het was trouwens echt ontzettend warm vandaag, over de 80F (denk iets rond de 30 maar voelde zo mega warm).

Wij aardig kapot rond zes uur bij hotel met het shuttle busje van het hotel (waarop stond "live is too short"  en gaan zitten voor de zonsondergang op een steiger met voeten in het water. En na een tijdje komt er toch een wolk aan met wind... niet normaal. Wij rennen naar de kamer haha was gewoon eng. Kun je nagaan als er een orkaan komt jakkie.

Nu 10 uur en moe maar voldaan, nog steeds warm en winderig. Morgen rustig aan, lekker bij zwemmebad liggen voordat we weer op weg gaan naar Key Largo. Dat is dus weer naar boven, noorden, richting begin van The Keys, richting Miami. Rest van de foto's volgen nog, morgenmiddag, WiFi doet raar...

Sleep tight and well

1. Cindy:
    24 maart 2017
    Meisjes wat klinkt t toch heerlijk, je wilt toch eigenlijk nooit meer terug naar een gewoon leven zo! Nog even genieten hoor! T vliegt voorbij!
  2. Kate Storm en Sonja van der Boon:
    24 maart 2017
    Nee noooooooooit meer.... krijg er al bijna hartkloppingen van als ik er aan denk..... Kate ook zegt ze
  3. Toyah:
    25 maart 2017
    Ahh klinkt geweldig lievies geniet ervan