Manatee...oftewel zeekoe

15 maart 2017 - Crystal River, Florida, Verenigde Staten

Woensdag 15/3,

Met rode armpjes na t roeien van gisteren door naar Crystal River om te zwemmen met de manatees. Maar Jezus, ja ik roep hem aan hoor, langs de weg zijn vele gemeenschappen om je bij aan te sluiten en dat zou ik denk ik ook wel doen als ik hier zou wonen en dat meen ik serieus. Gemeenschap is belangrijk begrijp en snap ik ook...

En ja Man, the Sunshinestate laat t idd ff afweten. Maar toch de kano in met wetsuits (nederlanders toch) en gaan...richting zeekoe, kan ik me heerlijk mee identificeren natuurlijk... dus gaan ...soort zoekt soort...

Het was geweldig mooi, wat n gekke beesten en wat groot. Boon, dag 2 in de kano hier dus we hebben mega biceps..., maar volgens mij staat dit niet in verhouding met jouw deathwise kano trip..

We zijn klaar hier na een prachtige zonsondergang op een wauw balkon, morgen door naar het zuiden via de westkust St Pete Beach. Iets van 2 uurtjes rijden dus dat is zo gedaan. En yes, we nemen het ondoorzichtige bekertje weer met ons mee Jansen