Waterpark en uitgaan

17 juli 2017 - Kos, Griekenland

Hello,

Vandaag staat erop de planning om naar het waterpark Lido te gaan, wat een halfuurtje met de bus rijden is. Zelf heeft ons hotel geen bus die ons daarnaar toe rijdt, dus wij zijn bij een ander hotel (Kosta Palace) in de bus gestapt. We konden zo mee! Eenmaal aangekomen te zijn hebben we een plekje gespot en hebben we een broodje gyros gegeten van €2,50. Na ons buikje rond te hebben gegeten, zijn we het park gaan verkennen. Ik denk dat we de meeste tijd hebben besteed in het golfbad waar de golven drie meter hoog waren, eng joh!

Rond een uurtje op 18.00 zijn we in ons appartement aangekomen hebben we rustig een spelletje gespeeld en zijn we rond 23.00 gaan eten in een schattig restaurantje. We moesten snel eten van de serveerster omdat ze over een uur gingen sluiten, top....

Na een paar drankjes genuttigd te hebben kan het stappen beginnen. Je kan het zien als een klein dorpje met allemaal kroegjes en barretjes. Het was heel druk, maar wel super gezellig!! Na even gezeten te hebben en gebabbeld te hebben met andere mensen, kwam er een oude bekende bij ons aan tafel zitten. Hij, genaamd Dennis Weening, wilde graag een babbeltje met ons maken. Echt een toffe gozer! Meneer wilde ook met een ons een shotje nemen ;). Kortom een top dag/nacht!!!