In the jungle....

14 maart 2017 - Silver Springs, Verenigde Staten

dinsdag 14/3

Hi guys!

Vanochtend zo'n uur en 3 kwartier gereden naar Silver Springs. We hebben een B weg gekozen en zijn een dorpje doorgereden, genaamd Patlaka, nou geloof me daar wil je niet gevonden worden, dood of levend...

Langs de weg staan er dan een aantal mobile homes (armoedig maar vaak met de Amerikaanse vlag, misschien dat ze denken dat dat helpt). Ik zei tegen Kate; ik heb nog een paar Adidas gympies met scheur en de volgende keer dat we langs zo'n groepje mobile homes rijden moet jij het raampje open doen en ze met een mega slinger richting de deur van iemand gooien.. erg hè... grote kloof tussen rijk en arm. Go Trump, ik hoop dat je het kan oplossen..

Maar wij hebben vandaag de jungle getrotseerd in onze 2 persoonskano en dat was heel erg mooi. We hebben schildpadden, apen, een slang en alligators gezien, helemaal gaaf!

Net nog even bij het zwembad in t zonnetje gezeten en straks wat eten bij Denny's (toepasselijk voor Kate, dan mist ze d'r vriendje niet zo...) een eettent hier naast het hotel welke nooit dichtgaat zei de dame enigszins vermoeid tegen mij. We are open all year round, 365 days and 24 hours a day......