Surftown St. Augustine

13 maart 2017 - St. Augustine, Verenigde Staten

Maandag 13/3

Hoi hoi,

Rond 11.00 uur aangekomen in St. Augustine, zo'n 2 uurtjes gereden. Wat een leuk plaatsje aan de noord-oostkust.  Mooie huizen en St. Georgestreet is gezellig met allerlei winkeltjes. Hier een heerlijke nachoschotel met pepers a la Spanje gegeten, goed voor de poepert

Plaatsje is in 1500 nog wat gesticht door de Spanjaarden maar ook de Engelsen en Nederlandsers zijn hier geweest, er is zelfs een zeepwinkel met zeepjes uit Amsterdam (jaja...).

Beetje bewolkt en spatten regen, klaar mee inmiddels, maar toch nog ff strand gezien (zie onder kopje foto's).

In de avond hebben we een leuke Amerikaanse tent gevonden waar we konden poolen, tafelvoetballen, scrabbelen (we hebben Nederlandse en Engelse woorden door elkaar gedaan) en darten! YES we love it. En op de achtergrond heerlijke hippie HAIR muziek. Een lekker Modelo biertje voor 2 dollar (is Corona) die ik stiekem heb gedeeld met Kate (voor haar in een niet doorschijnend bekertje gegoten) want 21 is immers nog 3 jaartjes verder...).

2morrow gaan we weer een stukje naar het zuid westen afzakken, naar Ocala National Forest. Hier smeden wij onze goddelijke lijfjes in een kano en glijden de bossen door...

1. Cindy:
    14 maart 2017
    Heerlijk dames en ook het reisverhaal lekkere dings! Gaaf hoor, voorzichtig in die kano, persoonlijk heb ik niet al te beste herinneringen aan zo n ding
  2. Marijntje:
    Leuk te lezen, genieten dus ten top. En tja 18 is inderdaad geen 21, dus niet doorzichtbaar bekertje heel de vakantie maar meezeulen dus Geniet meisjes
  3. Toyah:
    14 maart 2017
    geniet ervan lieverds
  4. Mandy:
    15 maart 2017
    Leuk die reisverhalen jammer dat je nou net in de sunshine state geen sun ziet Maar komt goed.