Where the magic begins

12 maart 2017 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Zondag 12/3

Hee iedereen,

Wekker gezet om 6.45 uur want op naar Magic Kingdom van Disney World. Alles ging gesmeerd totdat we wat in de war raakten van de klok in de auto... uiteindelijk begrepen we dat de klok die nacht een uur vooruit was gezet. Dus inmiddels is het hier niet meer 6 uur vroeger maar 5 uur. Helaas een uur minder geslapen... zo kom je wel over je jetlag heen natuurlijk.

Was een vermoeiende, vooral voor de voetjes, maar heerlijke dag! Met de fastpassen hebben we lekker nog 2x illegaal, want hadden de attracties niet vooraf gereserveerd op tijd, wachttijden van 45 minuten uitgespaard.. Gewoon doorlopen en vriendelijk lachen.

Als laatste nog een pitstop bij de 7 eleven voor wat te drinken, hier een grote meneer getrotseerd die vieze geluiden maakte en op de parkeerplaats een kerel genegeerd die out of order was en hangend over het stuur in zijn auto zijn roes uitsliep tsjaaa. Vervolgens voor de laatste keer de (iets urinerende) trap op van Baymont Inn Hotel want morgen vertrekken we naar bestemming nummer 2 van deze vakantie; St. Augustine zo'n twee uurtjes rijden naar de noord-oostkust.

Kus kus