Treasure island

16 maart 2017 - Sint Pete Beach, Verenigde Staten

Hoi lieve lezers,

Zo rond twaalf uur aangekomen op Treasure Island, St Pete beach aan de westkust stukje zuidelijker. Onderweg nog een starbuckje genoten (helaas heeft ook mijn broekje er van kunnen genieten...) waar de vrouw achter de counter ons enthousiast vertelde in Amsterdam, Kopenhagen, Stockholm en Barcelona te zijn geweest. Gelukkig, eindelijk een Amerikaan die niet stopt bij Europa maar ook daadwerkelijk weet welke landen (al is t er maar eentje) hier deel van uitmaken.

We hebben een leuk studiootje met kitchenette, dus eitjes gekocht die we morgenochtend in het pannetje gaan gooien das ook wel weer eens leuk. Het strand is prachtig wit, daar lopen we in n paar minuten naartoe. Vervolgens zijn we stukje verder gelopen naar John's Pass waar het een en al gezelligheid was. Hele club pelikanen! We blijven hier 2 nachten om ff bij te komen (nee even geen kano meer Cin, onze armen voelen nogal vreemd..). Morgen beetje strand liggen en wandelingetje maken, we zijn beetje moe van alle gave indrukken, het verkassen en rijden en ja Cin de kano...

En de mensen hier, ik moet het echt even kwijt, aardig aardig en nog eens aardig

Sweet dreams!

PS Lin, dit zou ik idd een heerlijke job vinden

PS2 Ben je gewond Marijn?

1. Marijntje:
    17 maart 2017
    Ja Son, mijn enkeltje (dezelfde) weer eens... gevallen op werk, zag drempeltje even over het hoofd
  2. Marcella:
    17 maart 2017
    Wat een belevenis meiden! Son jij hoeft niet de Birkman te doen.. Je weet precies wat je wil en wat je leuk vindt! Je kan het! Wanneer staat de terugreis nou gepland? Wil uiteraard alles horen en je stralende bekkie zien!!
  3. Cindy:
    17 maart 2017
    Hoi lief lief zussie, en natuurlijk allerliefste nichtje. Wat geniet ik van jullie verhalen. Hoewel ik je natuurlijk vreselijk mis mag je van mij alleen al om de verhalen nog wel een maandje rondtrekken daar! Het eerste dat ik s ochtends doe is kijken of er weer iets staat! Dikke