St. Patricksday

17 maart 2017 - Treasure Island, Florida, Verenigde Staten

Hee hee,

Heerlijk uitgeslapen wakker geworden vandaag, immers een blijf met m'n lijf op dezelfde plek dag... ontbijt gemaakt, een eitje vast geplakken in het mini-koekenpannetje maar die smaakte prima!

Het is St Patricksday vandaag en dat wordt groots gevierd. Gaat om een nationale feestdag van de Ieren, het eren van Saint Patrick de heilige, en gezien het feit dat er hier meer Ierse Amerikanen zijn dan Ieren in Ierland ga ik begrijpen waarom er zo veel groene toestanden overal te koop zijn. Soort oranje koorts a la Nederlands elftal maar dan dus groen...

Vandaag lekker op het strand gelegen, hier en daar wat vlees verbrand, een doedelzakker in een korte broek tegengekomen en thuis roerbakgroenten en een zalmpje wederom in het koekepannetje geplakt.

Vanavond zijn Kate en ik voor het eerst een avondje uit geweest. Het is tenslotte St Patricksday. De man moet geeerd worden nietwaar (puntjes op de middelste e...). Dus plastic doorzichtige beker barbatruc uitgehaald en gaan met de groene banaan..

We zijn naar een leuke bar geweest (The Hut) geweldige naam by the way, deze tent deed me denken aan de film coyote ugly, kent iemand die nog? Met dat liedje can't fight the moonlight... Iedereen was aan het dansen en zingen, erg leuk.

Good night you all!